ESNEK BİR DÜŞÜNCE SİSTEMİ İLE BEDENİNİZDEKİ GERİLİMLER AZALIR, KASLARINIZ, EKLEMLERİNİZ, OMURGANIZDAKİ AĞRILAR DA ORTADAN KALKAR

27 Eylül 2008 Cumartesi

SADECE HAREKETLE KİLO VERİLMEZ




Sevgili arkadaşlar,

Benden ısrarla zayıflamak için hareket önerisi istiyorsunuz.
Bakın en iyisi buna bir nokta koyalım. Çünkü sadece hareket ederek zayıflamak mümkün değildir.

Günümüzde ne yazık ki zayıflamak veya zayıf olmak bir moda olarak sunuluyor. Beraberinde de ciddi bir sektör oluşturuluyor.

Ben zayıf olmak sözü yerine sağlıklı kiloda olmayı kullanmayı tercih ediyorum.

Hareket ederek kaslarınızı geliştirebilir, eklemlerinizin esnekliğini koruyabilirsiniz. Aynı zamanda dolaşım, sinir, boşaltım, kardiyovasküler, sistemlerinizin sağlıklı çalışmasını sağlıyabilirsiniz.
Ama burada hareket ten kastım, kesinlikle moda uğruna, haftanın bir kaç günü bir kaç saat spor yapmak değildir. Pek çok arkadaşım bu konuda benimle aynı fikirde değil, biliyorum. Onların deyişiyle " aman yapsınlar da ne yaparlarsa yapsınlar" . Ben kesinlikle bu görüşe katılmıyorum. Her zaman doğru olanın uygulanmasından yanayım.

Küçük bir noktayı gözden kaçırmamanızı rica ediyorum. Şu anki kilonuzun bir üzerine çıktığınızı fark ettiğiniz anda önlem almalısınız. Unutmayın ki kilolar birer birer alınıyor. Hiç kimse bir sabah uyandığında 20 kilo almış olarak güne başlamıyor.
Yılda sadece bir kilo bile alsanız ( ki fark edilmez bile), on yılda on kilo fazlanız olacaktır.

Benim burada sizlere vereceğim hareketler sadece dolaşım sisteminizi canlı tutmak ve kaslarınızın sürekli durağan kalmasına bağlı sertleşmelerini önlemek amaçlıdır...

Hepinize sağlıklı günler dilerim...

Hiç yorum yok: