ESNEK BİR DÜŞÜNCE SİSTEMİ İLE BEDENİNİZDEKİ GERİLİMLER AZALIR, KASLARINIZ, EKLEMLERİNİZ, OMURGANIZDAKİ AĞRILAR DA ORTADAN KALKAR

10 Eylül 2008 Çarşamba

FİKİR ÜRETMEK






Tekrar merhabalar,

Dün gelen ilginç bir mailden kısa bir bölümü sizlerle paylaşmak istiyorum; gönderen kişi diyor ki

" .....blogunuz çok güzel. Yazılarınızı da dikkat ve ilgiyle izliyorum. Bir gün yazmasanız da azıcık kızıyorum. bazen soru sormak veya görüşlerimi paylaşmak geliyor içimden ama bunu yorum olarak yazarsam sanki blogunuzun sihiri bozulacak gibi geliyor. O yüzden ben de şimdi olduğu gibi maille bildiriyorum..."

Bu değerli arkadaşa yanıt verdim ama bu yanıtın bir kısmını sizlerle de paylaşmakta yarar görüyorum.

Öncelikle kendisine duyarlılığı için çok teşekkür ettim ve ayrıca şunu ekledim; " görüntüler, şekiller hiç bir zaman içeriğin yerini tutamaz. Çok allı pullu veya gerçekten teknoloji harikası bir site yapmak mümkündür. Bunları birer saygınlık göstergesi olarak algılamak bizi yanlış yönlendirir. Nasıl her çok şık ve pahallı giysiler içindeki kişiler aynı saygınlık düzeyinde değillerse, makam, yer, bunun gibi siteler de aynıdır. Bu nedenler buraya / konu ile ilgili/ yazacağınız yorumlar, asla buranın (size göre) güzelliğini bozmayacaktır. Hiç bir yer erişilmez değildir."

Evet dostlar, hepimizin bir diğerinden öğrenebileceğimiz o kadar çok bilgi var ki. Yeterki bu bilgileri kendi mantık süzgecimizden geçirerek, önce kendimize mal edelim ve sonra da bu bilgiden fikir üretelim.


Çevremde çok sık rastladığım bir özellik; Pek çok kişinin aslında bilgi yoksunu değil fikir üretme ve uygulama tembelliği içinde olması.
Bu konuda atacağımız her bir adım hem kendimiz hem de çevremiz / kimbilir belki dünyamız için/ çok yararlı olabilir...

Her yeni fikir aynen yukarıdaki resimdeki gibi yok olmuş sandığımız bir ağaç gövdesinden yeşeren küçücük ve taptaze bir sürgündür.


Hepinize sağlıklar, iyilikler...

Hiç yorum yok: