ESNEK BİR DÜŞÜNCE SİSTEMİ İLE BEDENİNİZDEKİ GERİLİMLER AZALIR, KASLARINIZ, EKLEMLERİNİZ, OMURGANIZDAKİ AĞRILAR DA ORTADAN KALKAR

8 Ağustos 2008 Cuma

DÜŞÜNSEL VEBEDENSEL ESNEKLİK PROGRAMI İNSANI TÜM OLARAK ELE ALIR



-7-












Değerli dostlar,
bugün aldığım iki mailde arkadaşlarımız sözleşmiş gibi ( birbirlerini tanıyıp tanımadıklarını bilmiyorum) birebir aynı sözcüklerle, bu programın tam olarak ne olduğunu ve nasıl uygulandığını sormuşlar.

Kendilerine yanıt verdim. Bu yanıtı sizlerle de paylaşmak istiyorum.


Düşünsel ve bedensel esneklik programı, insanın ve tüm canlıların, doğa dediğimiz muhteşem bir döngünün ayrılmaz parçaları olduğunu, her canlının birbiri için yaratıldığı inancıyla hareket ediyor.

Bazı yanlış anlamaları engellemek için şunu söyleyebilirim ki; bu program kesinlikle sadece bedeni biçimlendirmek veya sadece ruhsal dinginliğe ulaşmak için bir araç değildir.

Yukarıdaki, doğal döngünün bir parçası olmak ve tüm canlıların birbirleri için yaratılmış olduğu inancına karşı gelecek kimsenin olduğunu sanmıyorum. Amam esas sorun ne yazık ki, bizlerin en büyük hatamız bu ve benzer bazı bilgileri bildiğimiz halde, bu bilgiler yaşamımıza yansımamaktadır.

Örneğin, tüm canlıların birbirleri için yaratıl mış olduğuna inandığını söyleyen bir kişi, hiç böyle bir düşüncesi yokmuşçasına, yeni açmak üzere olan bir tomurcuğu koparabilmekte.
Buna benzer örnekleri çoğaltmak mümkündür. Hatta biraz kendinizi ve çevrenizdeki kişileri şöyle bir gözününüz önünden geçirirseniz, benzer pek çok örnek de siz bulabilirsiniz.

Bu nedenle, öncelikle düşünsel esneklik konusunu ele aldım...

Önce zihnimizi doğru şekline getirebilirsek, bildiğimiz ama kesinlikle o doğrultuda yaşamadığımız bazı konuları yaşamımıza geçirebiliriz diye düşünüyorum...

Hiç yorum yok: